Sunday, April 06, 2008

SAYA BERTANGGUNGJAWAB

Itulah ucapan tegas YAB PERDANA MENTERI


Prestasi BN dalam PRU 12 adalah buruk Lima negeri telah ditewaskan dan jatuh ke tangan pembangkang. Semua orang kemudiannya bercakap. Yang kalah dalam PRU pun bercakap. Ada pulak yang menang pun bercakap.


MENGAPA DIPERSALAHKAN KEPADA PAK LAH SAHAJA?






Ada pula yang berani beri "arahan" kepada Pak Lah supaya letak jawatan.


KEDUDUKAN KERUSI PARLIMEN PRU 12 (2008)




NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!


PARTI POLITIKJUMLAH PARLIMEN
Barisan Nasional140
PAS23
DAP28
PKR31


Rujuk Keputusan PRU 12 KLIK SINI


MEMBUANG UNDI MENYEMPURNAKAN TANGGUNGJAWAB

BN tidak kalah lagi. Masih ada mandat yang diberikan oleh rakyat. Masih ada lagi mereka yang sayangkan BN, yang setia kepada Pak Lah dan Pak Jib. Yang pelik lagi ada pula yang sibuk-sibuk "provoke" nak buat Perhimpunan Agung Khas (EGM). Apa ke hal pulak ni? Ini yang akan mengelirukan rakyat. Orang sibuk-sibuk dok fikiaq macam mana post-mortem PRU 12, hampa pulak dok sibuk nak buat EGM. Tunggula pemilihan cawangan dan bahagian nanti. Masa tu hang tibai la.. Ada UMNO Bahagian tu dah mengadakan Persidangan Perwakilan Khas dan "suara bulat" telah bersetuju meminta MT mengadakan EGM bagi membincangkan hala tuju parti selepas prestasi buruk dalam PRU 12.Yang paling merumitkan lagi, ada usul menggesa pindaan dibuat ke atas perlembagaan parti termasuk memansuhkan beberapa fasal. Selama ini perlembagaan parti tak cukup power ka?
Yang paling "terkejut" bila mereka-mereka ini kata UMNO dalam keadaan "darurat" dan perlukan perubahan besar terutama bagi mengatasi masalah yang dialami. Ada TIGA perubahan yang perlu dibuat:
Sambung baca di atas.KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Quick Linker